Maskinen - Alla som inte dansar

Kvällen började inge bra, blev deprimerad & mådde inge bra,
Men där vid halv 10 så ringer matte & frågar om jag ska med till Matte Larsson, så dit åker vi. där är det en massa folk & det var mycket trevligt, satt ute i ett garage hos matte larsson, det va nog det största garage jag sett! sjukaste, men det var nice kan jag lova!
 Kvällen blev verkligen lyckad till slut, fast jag trodde inte att den skulle bli det, men du fick mig på andra tankar när vi träffades & du frågade vad det var & så, du fick reda på va det var som gjorde mig nere & sen blev det bra.
Jag fick Matte & dansa med mig igår kväll, han som inte skulle dansa någongång har han sagt! haha, men jag fick han & dansa, jag är bäst! Vi stod & dansade allihopa till Maskinen - Alla som inte dansar, Jag & Philippa som styrde musik, så det blev bra musik på det dära stället!.

Tack för en lyckad kväll tillslut!

Det är Gossip girl maraton på tv & det ser jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0