Mora nisse - Jävla skejtare

Värd dag idag? nääe verkligen inte, far till skolan för att städa i köket & hur mycket har vi att städa?, verkligen INGENTING, så vi slutar 10, 10.20 går vi från skolan ner på stan. Jag micke & maria gick & åt på Catarinas, mycket gott faktist, sen lallar vi runt på stan, maria lägger undan ett par byxor & jag står & tittar på min klänning som jag vill ha.
Har pratat med far om jag kan få pengar av honom & vi ska ta den disskutionen när jag kommer hem till honom på fredag,. jag känner att jag ska linda gubben runt lillfingret & sno han på pengar. Då säger jag puss på pappa! Men jag hoppas att jag får lite pengar av honom iaf. kulturnatta på lördag, sen ersmark efter det & mysa med matte. Känns nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0