Mora Nisse - Volvo 142

Lillasyster väger 11Kg, det är ju typ ingenting om man tänker efter!.. fast hon är en liten knubbis min lillayster.
Fick höra idag att jag ska göra ett prov i natur på torsdag & ett på fredag istället för att göra båda på torsdag, jag skulle lätt kunna göra båda på torsdag för att få va ledig fredag men icket.
Sen tror jag hela klassen nästan fick Ig på projektprovet i måndags, jag & maria kommer iaf få MVG++++ på det vi ska göra nu på måndag...
sen ska vi ut i skogen på tisdag! halv 8 på morgonen ska vi vara på skolan?! jävla tidigt om ni frågar mig! kommer nog sluta med att man "försov" sig, men det får man väl inte göra det heller, men jag vill inte sitta ute i gamliaskogen & tittar på fåglar & växter & en jävla massa, det är ju bajstråkigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0