Nordman - I lågornas sken

Det var en jobbig dag idag, köket var segt, var bara less & det gjorde inte saken bättre av att det var som en bastu där uppe, jag höll på dö!.
Sen ner på stan träffa Johanna, säger hejdå till Maria som åker hem & jag & johanna går en runda träffar bakke & hans fränd!, visar min klänning för Johanna & sen är vi så busiga så att vi springer ifrån bakke! hihi.
Köpte mig ett par skor också, mycket söta, jag blev kär!.
Har precis hoppat stuttsmatta för första gången iår, ganska nice faktist, dock lite jobbigt, men det är ju så det ska vara, så man får träna bena lite granna.

Jobb imorgon dåra. får se hur länge jag jobbar.

23.07
Har legat & sett Oz hela kvällen, ganska nice faktist & den serien är fan underbart bra. snart sett klart hela första säsongen, sen blire bara att ta hem resten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0