Takida - Killed by a train

Jävla idrotten idag!
var fan det jobbigaste jag varit med om, brännboll fast vi fick aldrig stå still, jätte bra!
man dog ju typ! halsen höll på dö & öronen frös sönder & kroppen var död, sen skulle vi göra nå så att bara vissa kroppsdelar var på marken då slänger sig Maria över mig så vi står båda med huvudena i gräset, vi är smarta vi!.
Sen svenska, bajstråkigt.. sen kök gjorde fan inte så mycket, kommer fram till att de haglar lite grann & att det är kallt ute & smartskaftet Maria tog ju på sig kjol idag så hon fick ta mina mjukisbyxor när hon skulle hem så hon inte frös när hon skulle cykla.
hann precis komma hem så börjar det fet halga, tur man va hemma iaf!.

& jag vill bara slå Mattias skolkar hela dagen, jävla muppunge!

Kommentarer
Postat av: Sandra

tur att jag var på stan när det regnade haglade och var sol samtidigt :)

2008-05-13 @ 23:13:05
URL: http://srenman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0