Tomas Dileva - Vem ska jag tro på

vad finns det & säga om går kvällen, tog fan 30 min att åka från mig i holmsund till MAXI, var fan det sjukaste jag varit med om, sitter hemma hos elina med johanna, elina, bakke & nå duudes.. åker till stan för att hinna se Afasi & filthy, träffar maria på stan & hon var inte nykter för 5 öre, men söt var hon!.. tycker om flickan. sen träffar man en jävla massa mer folk & matte höll på att bli galen på mig för att jag var GLAD!. fick inte vara glad & inte vara mig själv, för jag är ju så pinsam..
lillebror var där & kramas med honom, sen rullar man vidare till tc för där sitter håkan & dricker så dit går man för att träffa honom, träffar tommy först & han var inte nykter någonstans, men det är ju tur att han är söt iaf. sen så blev det lite bråk & lite mer bråk.. Ibland kan du vara en idiot, jag förstår inte vart du är funtad någonstans... Träffar mimi & lina mycket kul att träffa dom flickorna. Åker till ersmark med matte & johannes, sover där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0