Turbonegro - All my friends are dead.

frågan är ju vart min lärare är funtad nånstans, gör ett omprov som är SVÅRARE än det första provet! Gubben är ju fan inte frisk i fisken för 5 öre.. men får väl se hur det går denna gång då, det vet jag fan inte. Låg & pluggade iaf hemma hos matte i nån timme & försökte få in det i skallen, fick höra att jag va söt där jag låg ihop krypen som en jävla boll.
Sen blir det naturprov på torsdag & fredag inte taggad för 5 öre! men kanske borde börja plugga nu?!..
skolan 7.30 - 14.30 imorgon då usch säger jag bara!
Ledig onsdag. sovmorgon torsdag & sluta tidigt.
Fredag ledig men ska till skolan & göra prov.

Kommentarer
Postat av: Anneli

märker ganska tydligt här att du saknar mig
hehehe

2008-05-28 @ 18:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0