Älskade barnvisor - Hur ska jag göra för att komma över vägen

Jag har varit någon annanstans idag med huvudet, nog bara kroppen som gått runt på östra idag.. Har varit lite borta, Idag i köket så stod jag & bara gjorde de jag skulle & som gick runt, har som ingen ork i kroppen.
Magnus sa att de syndes på mig & de tror jag säkert att de gör, menmen, bita ihop kanske?.
Lillebror skickade en massa sms åt mig också, fick tydligen inte dissa honom & skulle springa till vännäs med mat åt honom för han var hungrig, hur han tänkte då vet jag faktist inte, men ibland har han ju inte alla hästar hemma...
Går till klockan nio imorgon ska styra upp min pojkvän tror jag då kanske, fast de lär ju säkert inte lyckas alls, brukar ju bara lyckas ibland...Men kanske kan muta honom lite imorgon kanske?, aja, jag ska iaf försöka ikväll, annars blir bussen hem.


Min lillasyster sover väldigt knasigt,
hela sängen full med nallar & självklart
en nalle som huvudkudde.
Tur hon är söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0