Beyonce - If I were a boy

Står & pratar med sandra om att jag ska bleka håret & döda nå hjärnceller & bli dum med vätescyproxid & krille frågar
"blir man dum med de?" Ibland är den där pojken allt för tokig, fick mig iaf ett gott skratt åt honom.
Snäll som han är också skjutsar han hem mig efter skolan också, mycket snällt,
Imorgon blir de en lång dag 14.00 - 21.30. Känns faktist lite jobbigt, men ändå kul med kväll, ska se om min älskade pojkvän kan komma & hämta mig efter & kanske sova med mig kanske? fast dock tror jag då inte på nått av de, men jag kan ju iaf försöka.

Jag ringde min käre granne & hon svarar "ja, de är hos polisen, vad kan jag hjälpa till med?"
självklart måste man spela med henne & säger att jag vill göra en polisanmälan.
Hon skulle göra iordning cell 4 åt mig, mycket snällt av henne.
nej nu bleka håret & bli dum! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0