Frihet - dra manteln

Dagen började fan inte bra.. jag höll på strypa någon jag var verkligen inte att leka med..
Droppen kom ju där också, ringde till Johanna & då fick jag ut det jag ville & bara att prata med henne hjälpte mig genom dagen & fick mig på ett bättre humör..
Efter att ha stått 9 timmar i en matsal & sen i ett kök det tar ut sin rätt på ens fötter, dom håller på att döda mig här bara när jag sitter..
9:orna är på skolan den här veckan, syster kille kom & kollade in hr var tvungen att retas lite med honom..

& du.. jag vet inte ens vad jag ska säga eller göra, det kommer inte bli bättre för de.. Men att se min syster tyna bort är verkligen inte kul alls. Tycker att de är jobbigt & hon är inte den hon alltid varit.. Nu är hon bitchig & sur & allt möjligt. Ibland går de knappt att prata med henne. även fast vi inte har en sån bra realation så är hon min syster.


Kan någon snäll själ, ge mig denna parfym i julklapp?
Jag blev kär, Luktar helt underbart gott!
så ge mig den!

Kommentarer
Postat av: hanna

jag hoppas verkligen att det bara är en sån där vrickad tonårs-fas malin går igenom och om inte, så kommer jag förbi varje dag o tvångsmatar henne med smör och diverse fettframkallande godis.

2008-11-21 @ 07:08:12
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0