Kelly clarkson - Because of you

När jag kommer till pappa så får jag reda på att min broder Håkan också ska flytta ifrån oss, ja de är väl på tiden men vem ska jag nu slåss med?! vem ska jag få springa & hoppa på varje morgon? hur ska jag klara mig utan min älskade storebror håkan, men han bor ju i Holmsund så jag får fara & hälsa på honom, fast de tror jag dock inte kommer att bli så ofta.
Var iaf i Pelles lägenhet för en stund, den var mycket fin & han bjöd på tårta & de tackar jag då verkligen aldrig nej till.
Tog mig en promenad med Zera hem för pappa hade gått med henne dit. Pelle har förövrigt  tagit med sig Nala hem till sig..
Så innan helgen är slut ska jag ha flyttat in i pelles gamla rum så nu blir de mitt, när han hörde de sa han att jag inte fick flytta in nu för han hade tydligen 3 månaders uppsägnings tid.. Ska nog styra upp det imorgon..

& Jag vet inte vad jag ska säga om Johan Palm i idol inte min favorit iaf, men han förstörde inte the cure - friday iäm in love iaf för mig, var tur de men han får gärna åka ut ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0