takida - handlake village

Äntligen har svenska folket gjort ett bra val! Johan Palm åkte ut ur Idol ikväll & det kan ju inte bli mycket bättre än så!.
En 16 årig pojke som inte ens kan sjunga, hur har han kunnat vara kvar så länge, de är ju fan frågan..Bra är han då inte, att han fått vara kvar så här länge är ett under, Jag, Johanna & Philippa blev iaf överlyckliga när han åkte nu ikväll...

Annars fördriver jag min tid med att se pirates of caribbean - svarta pärlans förbannelse. Måste ju se om dne slutar annorlunda än alla dom andra 937465 gångerna man sett den filmen, men bra är den iaf! & jag tackar inte nej till att sitta & kolla på Orlando Bloom några timmar så där för dö snygg är han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0