T.I. - You don't know me

Sitter här & fördriver tiden & pratar med Tom, han frågar när jag ska komma ner till stockholm & hälsa på.. jadu bra fråga när jag har pengar?
Sen såg jag nyss att mattes kompis klinge tog körkortet i onsdags en dag efter han fyllt 18 hur fan gick de till?! jag vill också,
det är så många runt omkring mig som styr upp det dära nu & gör jag de? nääe. Men frågan är ju ens om jag kommer att kunna ta de. för pappa är knas & det är en massa med det dära..
Nej jag måste fan stya upp det dära nu tycker jag.. det tycker nog många fler också..

Min bror pelle har nu flyttat ifrån huset, Håkan när ska du flytta då? kanske dags de å?. Visst kommer de bli lite tråkigt & tomt utan pelle men det fixar sig, jag ska ta hans rum så de spelar ingen roll inte. jag får större rum & en dörr! underbart!

Kommentarer
Postat av: Julia

ne, jag hoppas att han är bra! :) (han är så söt ;))

2008-11-21 @ 20:04:54
URL: http://jeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0