takida - broken

"får jag byta?"
varför frågar du när du vet att jag vill träffa dig?!, Jag förstår inte grejen..
Men jag är inte förvånad någonstans i bakhuvudet så vet jag att det kommer bli så här..
Men nu har du gjort det engång för många, du får inte göra om det, du får verkligen inte! då ger jag upp...
Satan ta dig om du ändrar dig nu om nästa helg då kommer jag stycka dig sakta med säkert, har du aldrig sett mig arg så kommer du att se mig arg då, för nu har du fan lovat & jävlar om du inte håller, även fast du lovat många gånger så har du inte hållit det du lovat, jag håller ju på bli galen. Förstår inte att jag orkar, jag förstår inte vart jag får min styrka till att orka allt det här.
Snart måste du fan börja förstå?!, jag förstår inte att du är så blind, att du inte ser vad det är du gör,
Är jag inte god nog för dig eller vad är det här?
Ett år & det här är vad jag får...

Även fast jag älskar dig så mycket som jag gör så gör det så jävla ont att jag knappt vet vad jag ska ta mig till med allt det hära.. Kan du börja se mina tårar snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0