Jordan Sparks - tattoo

Min bror plé ska flytta & visst de är på tiden, men de kommer bli så jävla tomt, Han är ju en av mina bästa.
Men han bor kvar i holmsund fast bara lite längre bort ifrån mig, men de ska nog gå de också.
Jag får ju hans rum när han flyttar! & putte slår ut väggen mellan mitt & hans rum så han får xl rum!

Hur fan kan man vara så jävla okänsliga?!
hur kan man vara så jävla kalla?
fattar ni ingenting eller? Hon vill inte tillbaka, hon mår bättre där! & hur fan kan ni säga så där?
"de handlar om din familj & inte om att hon tappat en familjemedlem".
Hur fan kan man säga någonting sånt?, ni är ju helt jävla sjuka i huvudet.. Jag är bara så arg på er just nu!
Ni fattar verkligen ingenting. Ni vill inte att hon ska vara lycklig, ni vill att hon ska må dåligt & vara olycklig,
Hon får inte ens prata med mig.. Ni förstår inte vad vi gjort för varann ni förstår inte hur mycket vi ställt upp för varann under den här tiden & hela förra året..
Om ni bara visste!
Ni kommer förlora henne om ni håller på, hon är 18 år gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0