Älskade barnvisor - Min lilla kråksång

MÖGEL!
prov imorgon eller vafan de nu är, jag orkar inte! jag har inte ens läst någonting.. eller va finns de att läsa? kolla igenom alla recept på fronter & se om man kommer ihåg hur man gjorde?! ööh så smart är jag tyvärr inte så jag kommer göra de. men man får väl försöka magnus sa att han hade pratat med fredrik & att det inte var en sån big deal om man inte klarade provet, utan det är mer för att han vill se vad vi kan, Mögel på honom!

Pratade med bror för ett tag sen & frågade hur lillasyster mådde, han sa att det var illa. Jag tror de lutar åt samma håll som för pether, jag hoppas inte de.
Men bad han medela ullis att hon skulle höra av sig till mig när dom får veta hur de slutar för syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0