Anton & Affe - 26 december

Jag & min vän statiol Isac som han kallas av mig, med tanke på att när jag lärde känna honom jobbade han på statiol i holmsund, men nu har den jävlen lämnat holmsund & statiol & mig, han var ju som mitt andra hem när jag var där & han jobbade, man hängde med honom, snodde hans mobil med Johanna & tog fina kort & la som bakgrundsbild på hans mobil. Vi har gjort mycket bus med honom, har bestämt oss för att ta en månadssemester & åka till thailand, Johanna hon skulle hänka hon me, fan se nice! Men min vän Isac är mycket snuskig! jag tror jag lärt mig av honom, han som lär mig alla hemska ord som jag kan!
Fast Isac sitter & säger att jag bara kommer att våldta honom där, hur kunde han lista ut de nu? vi har inte ens farit iväg!.
Men låter som en väldigt bra plan detta..

Kommentarer
Postat av: Hanna

jo jag har ju som märkt det och stryk ska han ha!!

2008-10-13 @ 22:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0