Britney Spears - Womanizer

Vi prata inte med varann på en halv timme igår, vi bråka stortsett hela kvällen, nog för att de var du som retades & jävlades för du tycker jag blir så söt när jag är arg. Förstår inte grejen bara? hur kan de vara så kul att göra mig galen?
Men vi pratade igår också, Nu hoppas jag att de kommer fixa sig, att allting kommer att bli bra, vi pratade iaf ut om vad vi tyckte & så..
Seriöst jag har lov & du ska jobba & jag sov med dig & var tvungen att kliva upp klockan halv 8 för att du skulle skjutsa hem mig för att jag fick inte sova kvar & ta bussen hem. nog för att jag hade sagt att du skulle skjutsa hem mig men..

Sen ska jag försöka övertala honom att följa med mig ner till min far också, dom skulle bli glada över att träffa mig & honom, var ju länge sen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0