Dope - Thanks for nothing

Frågan är hur länge till du orkar?
Men skojar du eller?, jag ska tamme fan ta mig igenom de här, kosta vad de kosta vill! jag tänker inte ge mig i det här.
det tär på mitt psyke, men jag ska fan vinna över det här, jag tänker inte lägga mig i det här.!
& att jag måste ha en jävligt bra anledning till att du ska följa med mig till pappa! var det dummaste jag har hört på länge!. Kan jag få slå in något i din skalle? kanske du äntligen fattar vad jag säger?
De bästa kanske skulle vara om du satte dig vid datorn & läste allt jag skrivit här? för att inse hur det verkligen ligger till, men egentligen så tycker jag inte det för de skulle vara hemskt på ett sätt, men de skulle ändå vara bra. Då kanske du skulle förstå mig?, Men vad vet jag?, det lär ju inte hända i detta liv iaf.. men ändå ganska bra att du inte läser för då kan jag avreagera mig lite nu & då som jag gör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0