Eminem - Superman

Klockan 07.50 får jag ett sms av min pojkvän där han säger att hela världen snurrar.
Det går så när man är bakis min vän. Ringde upp honom & låg & prata en stund, sen kom vi fram till att vi borde försöka sova men inte fan gick de inte, så jag kollade på tv istället.
Gick ner till pappa & pratade med honom, kom på den smarta idén att starta min dator & börja ladda ner nå avsnitt av  alla mina program som jag ser, för nu sover lillebror & då äre frittfram för mig att ta allt internet! Fast de kommer väl bli ett jävla liv när han vaknar & inte kan spela, men kanske ska säga "jag var här först, jag vakna före dig jag har första tjing på internet just nu!" usch va sur han skulle bli, han har ju inte suttit vid datorn på två dagar före igår, jävlarns, rekord!.
ska nog fan börja med det varje gång, dock kommer det inte funka för jag orkar aldrig kliva upp.

17.08
Mögel mögel & åter mögel! jag känner för att slå dig eller nått, dum i huvudet är du iaf! MÖÖÖGEL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0