Johnny Cash - HUrt

Klockan 2 inatt kanske, jag går in till min lillebror & ska sno cola av honom, det gick inte som det var tänkt, jag hamnade på hans sängkant & satt & prata med honom & tröstade honom, jag har aldrig sett min lillebror så där ledsen som han var igår. & jag förstår att det är jobbigt att tappa någon man älskar.
Jag tycker det mest bara är dålig stil av henne, att hon gör så här mot honom.
Lillebror är det bästa jag har, min bror & min bästa vän, det finns ingen finare pojke än honom, hon vet inte vad det är hon hade förrens hon har tappat det, då har hon gjort ett väldigt stort misstag!. & jag kommer inte acceptera att min bror ska falla ner & bli förstörd, du får verkligen inte förstöra en sån fin pojke. Du kommer ju göra ditt misstag om du sumpar det hära.
Men som sagt lillebror det är jobbigt det är svårt ibörjan, men du kommer att hitta någon väldigt fin tjej, & du kommer klara det här, jag finns alltid här på sidan om, om det skulle vara någonting, jag kommer alltid att ställa upp för dig, Vi har suttit i hop för länge för att man inte ska bry sig om varann..
Du finns där för mig & jag finns där för dig..
Jag älskar dig lillebror & det kommer jag alltid att göra & det kommer att fixa sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0