Jonas Brothers - S.O.S

Jag kände hur arg, besviken jag blev på dig igår! fyfan!
varför ska man prata med dig om nått, när du ändå bara ändrar dig?!.
Jag bryr mig inte om du vill vara med dina vänner rör mig inte ryggen, va med dom så mycket som du bara vill. De gör mig bara glad att du umgås med dom.
Men denna gång hade vi faktist pratat om en sak & du bara ändrar dig & skiter i vilket, men jag ska väl bara vara tyst.
Frågan är varför vi inte kan gå ut allihopa? vad är felet med att gå ut en hel jävla massa folk? de blir ju bara roligt, men vi ser ju om vi träffas, Men jag sa att jag SKA träffa dig då. Spelar ingen roll vad du säger.. Du kan inte mena allvar att jag inte får träffa min egen pojkvän på hans födelsedag. räcker de inte med att du var borta på typ andra sidan jorden när jag fyllde 18?! tydligen inte..
Sen måste jag ha en anledning till att inte fara till pappa, vad är de för något, andra planer gör att jag stannar hemma, du säger åt mig "jag tycker du ska fara" vafan är de för något?! jag bestämmer själv vad jag ska göra med mitt liv.
gaah! Men när ska du inse att jag inte alltid klarar allt?, jag är inte så stark som du tror.
Jag känner att jag fått ur mig ganska mycket av min ilska nu kanske?.. så då kanske man kan börja tänka framåt?..

Hål i nu 2 timmar till, jag hatar TISDAGAR!.. Malin sitter & pluggar drycker & är på ett äckligt humör för hon ska sluta röka & snusa så hon är ganska sur, hon bara kollar på en så vet man nu ska man vara snäll, för hennes blickar kan verkligen döda! & det vill man inte hamna på minus listan hos henne just nu, så jag håller mig på säkert avstånd.
Lillasyster kanske får åka hem idag också, men de får jag väl veta snart när jag ringer ullis.
Soppa till lunch låter inte lockande men tyvärr måste man äta! men jag vill inte! stan med Johanna efter skolan, ska leta en mössa åt henne som hon vill ha, måste även hitta något åt henne som hon ska få när hon fyller år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0