Lars Winnerbäck - kom ihåg mig

"Ledig" idag, bara nice,
Såg farmor i tidningen också, ändå sweet! med faster, kusin & lille linus, 4 generationer.
Farmor såg tyvärr inte ut att vara så pigg men ändå, saknar min farmor
Sen säger pappa att vi kanske måste lägga in Emma på sjukhuset också, körtelfeber!
varför drabbas våran familj av de? först pether & nu emma, jag vill inte att hon ska hamna där. Jag vill bara att hon ska bli frisk igen. Hon är inte kry någonstans hon har varit dålig ett tag nu, men jag hoppas hon blir bättre snart.
Sjukhuset är inte mitt favorit ställe, jag vill inte att hon hamnar där, vi hängde för mycket där när pether var sjuk, Låt oss slippa snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0