Metallica - One

Min käre pojkvän kom hit igår & de va bara mys. Första gången på länge, enligt mig men han säger att vi varit hos varann lika mycket, men de är bullshit i mina ögon, Men det var mycket trevligt att han kom hit.
Idag hoppar min syster på honom, de kanske märks att hon tycker om honom. Vi går iväg till Intersport & kollar runt, sen går vi till Carsteds & hälsar på Mattes pappa Pär, han frågade om jag skulle köpa bil, självklart har jag ju så himlarns mycket pengar så jag kan köpa en bil av honom?!, eller inte!. men jag hittade en & sa att jag ville ha den när jag fyllde år för det va en sån läckerfärg på den, lite lilaaktig den ville jag ha.
Sen Coop med mamma, blää va jag hatar coop & maxi, maxi far man bara på för att köpa goodis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0