Nomy - Fuck you all good night

Jag vet faktist inte vad jag ska säga, de är 35 min tills mitt hjärta fyller 18 år!. & jag får inte träffa han.. sug säger jag bara.
Sköt dig snyggt Mattias!.
5 rätters usch säger jag bara, blev lite mycket för mig..
Pissväder är det också, man vill dra täcket över huvudet & ligga kvar där varje morgon, men icket!
Jag borde egentligen inte sitta här för jag har prov imorgon halv 3 i trafikant & jag har bara läst lite!..
Men här sitter jag & pratar med en kille från huvudstaden. det är en mycket trevlig pojk de.
Maria du har mitt godkännande, även fast jag inte ens träffat honom, men de ska väl bli ändring på hoppas jag!
Mr T, du är välkommen, för jag vet att du kommer sitta här & smyg läsa nu när tokfian visat dig vart jag håller hus!.
Men varsegod & läs du ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0