Roxette - Dressed for success

Min pojkvän är körkåt! han tog körkortet i onsdags & har suttit i bilen sen dess ungefär. Fick ett samtal av honom vid 12 natt då hade han kommit hem igen, knasig pojke.
Har iaf sagt att han SKA komma & hämta mig idag & han tycker jag ställer krav, vad hade han trott? att jag inte skulle säga åt honom att hämta mig? så går de när man skaffar körkort faktist! Så jag kommer tvinga dig att hämta mig var & varannan dag ju! Dock kommer han säga "du får ta bussen" & de vill jag ju inte, känns ju lite jobbigt.
Maria ringde & väckte mig när jag halv sov i soffan & då la hon på när jag sa att jag halv sov, men inte fan gör de nånting iaf, måste ju kliva upp ändå.

Hänga med min pojke ikväll då, han kanske får sin födelesedagspresent om han är snäll, som jag fick min mor att slå in, johanna frågade mig vart kärleken var & den fanns nog under lilltån just då! Hon höll med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0