Sandi thom - What if i'm right

Dagen var inte alls rolig, lektion från 8.20 - 10.00, sen har jag hål till 14.40! nå så jävluskt!.. jag & magnus satt mest bara & hängde för han är ett kryckmongo! & inte kan gå så himlarns bra, han hoppar mest bara runt. Imorgon skulle tydligen Ida också göra en knä operation så då blir de två jag får reta!, det kommer bli kanon det hära! dock kommer man få slava för dom.
Skit kul att när man kommer ner i källaren efter köket så släcks lampan på engång! skit kul! man står där med dörren öppen för att få in lite ljus & chansar på vart man har alla kläder..
Blev att ta på sig skorna ute i korridoren.
Fick åka med Krille hem idag, mycket snällt av honom. frågade & han sa ändå att han skulle köra förbi mariehem så det blev ju som två flugor i en smäll. Man får inte vara dum

& ett stort grattis till min älskade Mattias som tog körkortet idag!


Kommentarer
Postat av: Elina

haha jaa, men jag hittar inte säsong 3 :/

2008-10-16 @ 19:20:01
URL: http://elinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0