Skillet - comatose

Du gjorde mig sur nyss, jag var glad, du får inte säga så där om henne! jag accepterar inte de!.
jag vet att de är svårt men jag går inte med på att de sägs så dära om min vän! hell no!
Ni tycker om varann för mycket för att ni ska släppa taget om varann, du lovade att ta hand om henne där nere åt mig, jag hoppas då fan att du håller de! släpper du taget om henne är du inte klok! då måste jag säga att du är faktist dum! men jag tror inte att du är de, du ska kämpa & hon ska kämpa, ni ska kämpa båda två för jag vet att ni vill vara med varann..
Jag tror jag måste flyga ner & köra psykolog med er, de kanske funkar? vem vet
men jag hoppas faktist på er & jag hoppas ni löser de här
Men du får ALDRIG mera säga nånting sånt om min vän, de funkar inte så.
För jag älskar henne!


Kommentarer
Postat av: M

<3

2008-10-07 @ 22:33:09
Postat av: Anonym

värst vilken bov ja blev nu da=/ mr T

2008-10-09 @ 17:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0