The Thin Things - That's not my name

Klockan var väl kanske så där halv 9 - 9 då min vän Johanna kliver in genom dörren hemma hos mig.
De var mycket trevligt det faktist, där vid 11 skjutsar mamma oss till ersäng för vi ska kolla på Mattes match.
Kristopher kommer & håller oss sällskap men han var ju bara anti, satt iaf & skratta åt honom på hans körkort, han såg så himlarns rolig ut på det. jag tror jag har skrattat åt allas körkort jag sett. Får väl se om jag skrattar åt mattes också nu när han får det.
matchen gick ju inte så bra, mattes lag förlorade men jag hade ju iaf någonting snyggt att titta på under dom där 3x20 minuterna!..
Råkade skicka i väg ett sms till matte under matchen också "du är förbaskat het i dina matchkläder".  Tyvärr fick jag ingen respons, elakt..
Drev även med min kusin att jag hade körkortet, men han trodde dock inte på mig!.
Morfar kommer & hämtar oss & jag kör hela vägen till Obbola för att skjutsa hem Johanna, Jag fick iaf beröm av henne, hon tyckte jag var jätte dukigt. Nu väntar jag på att få åka med henne :).

Tack för en bra dag johanna!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskade hjärtat. du var jättebra på att köra och det kommer jag att fortsätta säga till jag nästan kanske dör. tack för dig

2008-10-21 @ 22:14:28
URL: http://dolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0