Tyler Hilton - You my love

Teori prov & praktiskt, när vi väl satt där & fattade ingenting. de praktiska var ju lite svårare, inga recept fattade ingenting i början, men sen gick de ganska bra ändå, gjorde köttbullar, potatis & gräddsås, sen även bakade vi bröd & gjorde en fransk omelett.. De var lite knepigt,
pratade med pappa & han sa nu att emma var inlagd & att värderna var sämre än förra veckan, men sen vet vi inge mer, jag får vänta & se om pappa hör av sig.
Träffade lillebror på stan idag fick kramas med honom, fick även en puss på kinden. söt han är.

18.00
Har nu fått veta att lillasyster ligger inne på Infektionen någonstans, jag ska dit imorgon & hälsa på henne på dagen, Jag kommer verkligen att går vilse där på sjukan, men ullis skulle möta mig om jag ringde & sa att jag var där så. det ska nog bli bra. Sen kommer maria & mia upp imorgon & jag & maria ska ses en stund iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0