Byz - Ge mig dig

Jag orkar inte mer, vill inte vara kvar!
ska jag kanske måsta gå för att du ska se?, ska jag måsta skrika för att du ska inse?. Vad måste jag göra för att få din uppmärksamhet? Jag orkar bara inte mer, jag vill inte ha det som det är nu heller. jag kommer inte orka, jag fattar inte bara!
Kan du säga att du bryr dig om mig?
Har vi en svacka eller vafan äre vi har?! Jag vill inte ha en paus de klarar jag inte av! det fixar jag inte engång till & det är inte något jag vill ha heller.
Men Jag hoppas de blir bättre jag har inte så mycket krafter kvar snart, Jag kan bara hoppas på det bästa.
Jag tog mig upp imorse men de var jobbigt, jag tog mig igenom skolan & köket men de var jobbigt de också, jag ska fan ta mig igenom det hära. & jag vet att jag har stöd igenom det hära. det ska fixa sig!
Min lillebror är en underbar ängel & jag älskar honom för att han är den han är!

Imorgon bjuder elina på hus & vi ska hänga där sen x3m! & skaka lite rumpa, Kommer bli en kanon kväll.
I'm sorry lillebror att jag inte kommer till holmsund & är med dig!

kan du kolla mig iögonen & säga att du älskar mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0