Volbeat - back to prom

Bio igår med Johanna & Elina, vi såg rally-brudar! en mycket rolig film, jag skratta så jag höll på dö.. En mycket bra film, ska jag rekomendera den borde ni se den.
Tur att man har csn-kortet för då blir de lite billigare iaf. 60 spänn för att gå på bio är inte se farligt.
Nu nästa gång måste jag väl ta med mig lillasyster & se high school musical 3 tror jag, har ju som lovat henne det. Johanna ska hänka hon också..
Efter filmen kom matte & hämtade mig, mycket snällt, så det blev ersmark för min del. Nu sitter jag här & han styr upp bastun, det va äckligt kallt där ute när jag gick ut dit. inte min grej det där med kyla, men det ska nog fixa sig det också, det låter som om att han ska riva stället där ute, låter inte bra det hära kan jag ju bara lova!..

15.49
Basta är väl kanske inte min grej, jag kan ju knappt andas där, men de var skönt iaf. banken med matte sen & blev de pizza & hamburgare. en tur förbi pär på carstedts också, matte skulle byta bromsar på bilen så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0