Wyclef Jean - The sweetest gril

Blev till Ersmark igår för matte kom ju till mig i fredags.
Låg & kollade på film först i tvrummet men då kom adam & nå kompisar & skulle se film i mattes rum, men mattes dvd tar ju självklart inte filmen så vi fick byta, Jag & matte lägger oss i soffan i hans rum & somnar!. Pär kommer in & pratar med oss, reaktionen från mig var "mm", så han tyckte att vi skulle lägga oss & sova i sängen & stänga av filmen & allt & sänka ljudet, Så de blev att lägga sig & sova.
jag lurade matte att de snöade idag eller de såg ut som de snöade men de var mer hagel än snö, han blev glad för några sekunder sen blev han deppad igen,
Skulle träffat maria idag men vi hann inte för de blev så knas alltihopa, men vi ska träffas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det ha snöa i botsmark..

2008-10-05 @ 21:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0