Chris Brown - Forever

Att vara sjuk är inte riktigt min grej. kan inte andas med mina näsborrar, jag känner mig död, sen skratta micke åt mig idag för att jag tydligen pratar genom nästan. haha. Sen att jag inte kan sova en hel natt utan att vakna är inte heller min grej, men förhoppningsvis blir det bättre..
Imorgon är det tisdag & jag är verkligen inte på humör att ha ett flera timmars hål, men får väl se vad som händer då, Johanna tyckte jag skulle komma förbi på draggen, kanske blir att man gör så.får man se imorgon.
Men jag vet iaf att jag tydligen ska på banken med Matte & sätta in pengar på hans konto som han fått tillbaka efter skatten, han är så liten så att han inte kan gå själv,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0