Danny - Play it for the girls

Min vän Johanna sitter på Ersäng & kollar på när hennes pojkvän har match mot min pojkväns lillebror, hon sitter & spinkar på Adam, sen spinkade hon på hans päron också, hon är söt hon..
Johanna sitter & uppdaterar mig om hur det går i matchen, sist stod det 8 - 0, Med andra ord ersboda ligger under, synd om dom..
Sen har vi bokat in att vi ska se puttes match när han spelar mot matte. det ska nog bli kul det, frågan är vem håller man på då?, när ens pojkvän möter ens lillebror?
Vi som hängde på alla Puttes matcher förut, nu var de länge sen. Men de ska vi ta igen, eller hur Johanna?.


Btw, Så saknar jag min vän Johanna!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det slutgiltiga resultatet blev alltså 13-3

2008-09-15 @ 19:37:25
URL: http://dolle.blogg.se/
Postat av: Maria

Saknar du inte din vän i söder? :(

Jag saknar iaf min vän i norr! :)

2008-09-17 @ 22:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0