Eve - Tambourine

Fisksoppa idag? njaa skulle inte tro de, så de blev pizza för min, malin,micke & sandras del, Kan ju ba lova att de va gott.
Kände mig duktig idag på samhällsen nog för att jag skrev av victor men ändå, de är ju att jag gjorde de jag skulle som var det bästa..
sen i köket så skar jag mig! aj!, men de händer den bästa också & jag är ju bäst.. eller inte..
nu har jag nog bestämmt mig för vad de blir för ny telefon.
den eller den, men det lutar mer åt den blåa tror jag faktist, min magkänsla säger att jag vill ha den.

Min magkänsla säger mig också att inte allt står riktigt rätt till, men jag är inte säker, jag klarar det då inte en gång till!. de kommer jag inte orka, varför kan du inte bara säga om de är något? & inte vara så här?, jag orkar inte det!. jag håller på bli galen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0