Fall out boy - Hum hallelujah

Jag seriöst HATAR mitt schema vissa dagar t.ex. tisdagar & onsdagar, dom är rena rama döden, tisdagar hål från 9.10 - 11.50 typ helt lonley, onsdagar 10.00 - 13.00 helt lonley, känns kul det, känns som om jag verkligen vill fara till skolan..? nääe!
jag skulle lätt kunna stanna hemma & sova bort det här året men det ska jag inte göra, ska plåga mig igenom det här året också, ser framemot måndag iaf, prova student mössan & så, blir nog bara nice det. sen kommer min mobil ut till veckan också, känns ju bara nice, för då får jag köpa den..
Jag borde egentligen leta upp den där gubben som ska hjälpa mig med matten, men jag känner tyvärr ingen ork på det för han är aldrig där & sen så funkar inte min fc så jag kan inte skicka iväg ett mejl åt han, måste först till datateknikerna & det lät verkligen väldigt jobbigt.
Sen måste jag ju tydligen gå till skolsyster också för att kolla upp mitt blodvärde typ för att se varför jag får socker fall nästan hela tiden.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0