Lady Gaga ft. Colby O Donis - Just Dance

Jag tog mig igenom denna dag också.. kändes bara surt att kliva upp, vaknade hlav 5 imorse & fick slänga mig över matte för att kolla på klockan, kändes inge bra att veta att den va så tidigt, sen kunde man ju inte somna om heller på ett tag, Men till skolan tar jag mig & är duktig..
Projektarbetet idag också, kom fram till ändå ganska mycket nu ska vi bara börja med det. men njaa inte idag!.. Lediga imorgon för det är fadderdag för ettorna & tvåorna, så vi treor får vara lediga & bara må gott.
Köpte ett par nya skor idag också jag tycker dom är jätte snygga! Jag är beroende av skor, jag älskar skor!
Sen klipper jag mig på torsdag känns bara bra!


Kommentarer
Postat av: Elina

Shit, as snygga skor bergström!

2008-09-02 @ 10:08:35
URL: http://elinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0