Maskinen - Alla som inte dansar

Jag tog mig själv en sovmorgon imorse jag behövde den.
Fick knappt nå mat på skolan idag för pastan var slut! hur fan kan man göra så?! de är dålig stil, fyfan.
Blev stan med Johanna, Albin & Micke efter skolan, Johanna & Albin hade vare & skrivit in sig på körskolan
dom är mycket duktiga borde jag med göra men gör de sen, måste köra lite mer först hade jag tänkt mig.
Köpte Mattes 18 års present också hoppas han blir nöjd. annars får han spö!.
var ute & körde med mamma idag det gick faktist väldigt bra, inte ett enda kärringstopp. Grattis till mig.

Maria medelar mig att dom kommer upp på fredag med något flyg som går där på morgonkvisten.
Så vi ska träffas & säkert ta en runda på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0