Poets - Jag finns kvar

Du flyttar innan veckan är slut & det känns förjävligt! Jag vet hur jävla mycket jag kommer att sakna dig! Det gör bara ont, jag vet inte hur jag ska orka med allt, Men jag ska försöka för alla andras skull, inte för min egen, det kommer jag inte att orka.. Men det kommer vara tungt. Men jag ska på ett eller annat sätt ta mig igenom det hära.. Blä tanken är jobbig & att veta om det är ännu jobbigare, men jag vet att det är det här du vill & jag stöttar dig i det & det vet du, det har jag sagt även om det gör ont. Vårat hejdå kommer vara tårfyllt, jag kommer då grina & de står jag för också!..
Men du vet att du kommer att vara saknad BIG TIME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0