Steel dragon - Stand up and shout

Jag hatar Tisdagar! feta jävla hålet nästan halva dagen, det känns verkligen som om det är värt att åka till skolan ens? nääe.
Malin sitter & skriker från andra sidan av Bibblan för att jag ska gå ifrån datorn & komma & prata med henne. Så det är väl bara att gå dit då kanske. Jag har ingen ork för att skriva klart mitt nationella som vi tränar på, känns bara drygt.
& jag som trodde att man skulle vara tyst i bibblan jag måste haft väldigt fel. Här smäller dom & lever om...

Maria min vän du är saknad big time!

Efter skolan så gick jag ner på stan & hängde med Johanna ett tag, det var mycket trevligt att sitta & prata om allt möjligt, jag har verkligen saknat det & jag har saknat henne väldigt mycket.

Kommentarer
Postat av: hanna

du har det ju fasen inte lätt du :P man ska faktiskt va tyst på bibblan!

2008-09-23 @ 11:14:16
URL: http://hanneluren.blogg.se/
Postat av: M

Saknar dig med gullunge!

2008-09-23 @ 22:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0