Three days grace - animal i have become

Projekt arbetet går verkligen inte framåt & ska jag vara helt ärlig så skiter jag i vilket, helt onödigt tycker jag!. Men tyvärr måste de göras, men jag & min grupp är inte snabba för 5 öre, vi gör inte många knop inte.

Blev att prova studentmössan idag & så förbaskat nice, blev att köpa en tröja & mössan, nu är det nära! okej nu ljög jag väl lite men ändå! ändå inte så farligt långt borta!.
Hittade kanske mattes födelsedagspresent också. vi får väl se imorgon om jag köper den,
Det är bara en vecka kvar nu innan den räkan fyller år så jag måste ju verkligen köpa nånting
& på fredag kanske maria kommer upp, eller hon har sagt att de lutar iaf åt de & kommer hon upp hoppas jag iaf att hon kan av vara 5 minuter åt mig & säga hej & ge mig en kram, för de skulle sitta kanonerns.
Ska jag vara helt ärlig så saknar jag dom dära rakarns dumma kommentarerna hon kom med i skolan, dom dumma sakerna hon sa till mig fast hon sa de med kärlek, jag fick höra dom varje dag.
fast jag får ju höra dom nu också men över telefon de är ju nästan kanske inte alls samma sak.

Kommentarer
Postat av: M

kommentarerna tar bättre irl, eller hur? ;)

2008-09-30 @ 18:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0