Three Days grace - Pain

Ersmark igår, mattes päron upptäckteatt jag var där genom skorna attans också!
kanske måste byta skor?
Kunde inte låta bli att jävlas med Adam där han satt i köket & skrev läxa.
Medans han har 3 år kvar har jag 1 år, han blev lite ledsen. mohahaha! Men är man snäll så är man.
Upp med Matte vid 7 för att ta bussen hem. vilar lite grann & ska på vårdcentralen klockan 11 & kolla
varför jag alltid får sockerfall & varför jag alltid är trött nu för tiden, Hoppas dom hittar någonting så jag
får veta vad det är för nått, för de här är bara allmänt jobbigt..

12.39
Då sitter man hemma igen & hämtat lillasyster hos dagmamman, tagit tre blodprov & ett stick i fingret, får svaren nästa vecka, så får väl hoppas dom hittar vad det är för någonting nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0