Walt Disney - Nalle Puh

Tack Hanna, för du gjorde om min blogg, mycket snällt!..
& jag hittade Missan igår, hon var inte ute hon kom gåendes här uppe sen mitt inatten, Så hon har bott hos mig i natt, legat & sovit i min säng, man får ju en kompis iaf, men tyvärr en som springer så fort man rör på fötterna, men det får man väl leva med kanske.
Nu ska pappa måla väggarna här uppe, kommer ju lukta nymålat kommer stinka i näsan på en :O
Min lillebror svor igår över att han var tvungen att gå från datorn så tidigt, där vid 12 någongång, vi andra satt & såg mordkomissionen, & de svor han också över, 5 minuter senare låg han död på soffan, sliten krigare det där, Blir man de av att sitta & spela cs varje dag? min sov kompis.  & han sov gott där. tyckte han kunde ligga kvar, men pelle bar isäng honom

Nu blir det nog att försöka ta sig igenom trafikanten på ett eller annat sett.

Kommentarer
Postat av: Hanna

den bjuder jag på ;)

2008-09-14 @ 11:19:37
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0