Wenmec - To be continued

Fick klasskortet & enskilda idag. mycket vackert.. eller?

Sen fick jag min låt av Ludde, nu kommer jag ju verkligen att spela sönder den,
Men jag tycker att den är så himlarns bra. Jag sa till & med till honom att jag kunde
pussa honom för att jag fick låten av honom.

Är mycket sugen på att tatuera mig igen, får se vad det blir, har tänkt många tankar,
stjärnor vid magen & uppåt, sen nånting för mina vänner & så sitter man & funderar
på någon text eller någonting kanske, eller ja vad säger du Johanna?

         
Hr3c!                                  Nå sånt kanske, jag får se

Kommentarer
Postat av: hanna

inga satans stjärnor, 113 ffs!!

2008-09-29 @ 14:03:45
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0