Adam Tensta - My Cool

Jag kände mig bara ivägen idag när vi var i köket. Det var tänkt att jag skulle jobba kväll, men det blev dag för det var stängt efter lunch gjorde inte mig så mycket, bara nice..
Lyckades även skära mig i fingret så nu har jag ett blått & fint plåster på mitt lillfinger..
Blev god lunch iaf. Fläskfillé & klyftpotatis..
pappa & folket åker på holmön idag dom ska flyga helikopter med hund & katter, lycka till säger jag bara. dom anklgar mig för att gjort slut med dom men vad har dom då inte gjort med mig?!. Dom ringer aldrig mig de är alltid jag som ska ringa dom..

20.50
Sitter hos matte & bara har de trevligt. ska basta & ba leva livet...
Just nu sitter jag & ser "hjälp jag är med i en japansk tvshow!" Det är ganska kul, jag skrattar ganska gott åt det, medans matte är ute i bastun.
Har varit & kört filip & hans kompis. Matte kör den gröna fiestan som jag vill ha ROSA!, hur yber läcker bil som helst, jag skulle lätt kunna ha den.. finns ju inget läckrare än det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0