Afasi & Filthy - Va Tror Ni?

Matte kom förbi en stund på dagen & sängen var våran vän tills vi skulle till umebil styling. Sen så åkte jag hem & matte for till klinge. Matte hotade mig med att om jag inte hade gjort 5 teoriprov idag så skulle han inte komma förbi mig senare ikväll, så jag har nu suttit & gjort dom där fem jävla proven & första fick jag bra på stolt över mig själv...
Jag ska lägga mig & se kill bill ikväll bara för att de som går på tv ikväll SUGER häst balle & de gör alla andra också för den delen. Jag är inte alls på något mysigt humör idag...
Jag ska nog tjocka i mig ett & annat ikväll..

JAG SAKNAR JOHANNA HÅLLÉN!
Jag har träffat henne engång sen jag gick ut på praktik & helgen före & de är länge sen nu.. Detta är jobbigt. jag saknar min vän!


21.00
Jag har nu suttit & klippt & klistrat för att komma på hur jag ska sätta min tatuering som jag vill göra nu snart nångång..

Något sånt här iaf..

Även skrev jag ut min garanti på mobilen bara så där efter 7 månader inte dåligt jobbat av mig!.
Maria la sig även under nålen idag & gjorde sin första tattoo, jag tror den blev äckligt snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0