andra veckan klar

Jag borde egenligen inte ens sitta här vid datorn.. För jag jobbar ju som kväll i veckan.
Jag börjar 3 & är där & hackar & viker lådor faktiskt väldigt kul, jag roade mig själv där ett tag. Sen fick jag lära mig kassan & så. Men klockan är 6 & vi hade bara haft 3 gäster det var lite tråkigt faktiskt så Renaz sa att jag fick gå hem, fanns ingenting där att göra så var lika bra att gå hem. han skyllde allting på påsken men det får man väl leva med kanske. Man måste ju ha någon att skylla på när man ändå är igång...
Jobbar min sista kväll imorgon för sen är de PÅSKLOV!!!!!!!!!. Men en vecka efter lovet jobbar jag också kväll, men det är nice, sen är de dag i tre veckor då ska vi käka där kan de bli bättre? näe skulle inte tro de.

Fick min studentklänning idag hur fin som helst! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0