Beyonce - Work It Out

Jag jobbade min första lunch dag idag & det var inte så farligt mycket gäster men de gick väl helt okej, Kassan var väl det enda som var svårt för mig hur man ska kunna slå in allting.
Sen kom Pär ditt mitt i allt där man står så kommer han & ska äta. Fick iaf höra att jag hade en fin mössa, jag vet inte alls om jag håller med om de.. Sen när rebaz hjälpte mig med kassan & pär skulle betala så ville han att jag skulle göra det var bara att ställa upp då.
Helena berätta även i lördags att hon saknat mig när hon skulle göra i ordning allt till middagen dom hade då, Så jag lovade att nästa gång skulle jag hjälpa henne.
Mamma säger att jag ska betala en hunka för min studentklänning men du inte dåligt de tackar jag ju nästan för.
& det har regnat idag vad är de för något inge bra! soool vill jag ha.
Nu ska jag sova en stund..

Kommentarer
Postat av: Hanna

nice ;)

2009-04-28 @ 23:46:17
URL: http://hanneluren.blogg.se/
Postat av: Hanna

jag kommer nog de =/

2009-04-29 @ 19:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0