Dj Karlsson - Love, Sex & Sunshine

Elsa var som en tok igår när Matte kom hon klängde & hoppade, Jag förstår inte var hon får sin energi ifrån..
Jag har ingen energi alls. Jag vill ligga isängen & ligga där.. Jag är inte alls sugen på allt som kommer att komma nu, kan de bara sluta vara en massa såna dagar & kan praktiken vara slut eller nått.. Jag vet inte hur jag ska få ihop det. Kan någon förklara för mig?!..
Mattias fick förövrigt idag soppatorsk & jag skratta men det är elakt men han fick iaf igång bilen & kunde åka & tanka tur vi är starka & kan styra bilen bakåt & en massa. Men vad har man då lärt sig av det här? Jo att inte köra när lampan lyser då tankar man!..

Min andra tatuering är på gång snart. ska bara se hur jag ska få de & gå ihop med allting också, Men den ska iaf göras & jag är så taggad!.

Nu top chef, oth & gossip, det är mycket på gång nu & sen börjar man tre jag kommer verkligen somna på jobbet eller nått för det är inte kul att bli väckt klockan 8 för att mattias inte kan sova. Men jag älskar att sova med honom ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0